Palveluhinnasto
Olemme koonneet hinnastot selkeisiin osioihin, jotta näet helposti mitä kukin palvelu sisältää ja mitä se maksaa. Tarvitsetko apua valinnassa? Tiimimme auttaa mielellään kaikissa kysymyksissä.
Perustuki sisältyy aina palveluihin. Erillisiä maksuja syntyy vain lisäpalveluista ja erikoistöistä.
Yleiset palvelut
Tässä yleistä hinnastoa, joka koskee kaikkia pelipalvelintuotteita:
HUOM! Konsultointipalvelut koskevat kaikkia tuotteita!| Palvelu | Hinta |
|---|---|
| Pterodactyl asennuspalvelu | 5€ |
| Konsultointipalvelut (asiakkaan opastus kolmannen osapuolen sovelluksen/järjestelmän kanssa), sovittava erikseen | 10€‐20€/h |
Webhotellien palveluhinnasto
Webhotelleihin liittyvät lisäpalvelumaksut:
| Palvelu | Hinta |
|---|---|
| Verkkosivujen ja sähköpostien siirtopalvelu | 20€ |
| Verkkotunnuksen poisto mustilta listoilta | 20€ |
| Saastuneen webhotellin selvitystyöt (Puhdistus ei maksa mitään) | 10€/h |
Palveluluokat (SLA)
Tarjoamme kolme eri tukitasoa, joista voit valita palvelullesi parhaiten sopivan vaihtoehdon. Näin varmistat, että saat tarvitsemasi tuen juuri silloin kun sitä tarvitset.
| Palveluluokka | Kuvaus | Hinta |
|---|---|---|
| Palveluluokka 1 | Vakiona kaikissa palveluissa. Sisältää asiakaspalvelun ja puhelintuen ma‐pe klo 9‐16. | Ilmainen |
| Palveluluokka 2 | Laajennetut tukiajat ma‐su klo 9‐22. Tukipyynnöt käsitellään 48 tunnin sisällä. 24/7 vikailmoituspalvelu puhelimitse. | 15€/kk |
| Palveluluokka 3 | Kattavin tukitaso ‐ apua ympäri vuorokauden. 24/7 asiakastuki ja vikailmoituspalvelu, tukipyynnöt käsitellään 24 tunnin sisällä. | 20€/kk |
Yhteen palvelusopimukseen voidaan liittää enintään viisi (5) palvelua tai tuotetta. Mikäli tarvitset laajemman kokonaisuuden, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja saat yksilöllisen tarjouksen.

